Hoe plaats ik mijn bestelling?

Bestellen bij ZiZo-Kindermode is niet moeilijk en wordt stap voor stap aangeven. Bij uw eerste bestelling vult u uw email adres in en maakt u een wachtwoord aan, de gegevens hoeven dan bij een volgende bestelling niet opnieuw ingevoerd te worden. Tijdens de bestelling kunt u artikelen wijzigen, toevoegen, een alternatief verzend- of factuuradres opgeven of een eventuele kortingscode verzilveren. Bent u uw paswoord vergeten, dan kunt u dit opnieuw aanvragen via het menuutje onderaan onze site. Heeft u problemen met bestellen neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer . Natuurlijk kunt u ook een email sturen naar [email protected]

Na het plaatsen van uw bestelling, kunt u op verschillende manieren betalen.

Betaling via overschrijving:
U kunt kiezen om het bedrag achteraf over te schrijven via uw eigen telebankieren omgeving. Na het afronden van de bestelling ontvangt u een email met de benodigde betalingsgegevens. Zodra de betaling door ons ontvangen is, zal uw bestelling verzonden worden. Uw bestelling wordt 10 dagen voor u gereserveerd in afwachting van de ontvangst van uw betaling. Indien wij dan nog geen betaling van u ontvangen hebben, komt de bestelling te vervallen.

Betaling via Ideal:
Bij betaling via Ideal wordt in het betalingsproces al contact gemaakt met uw bank en via de beveiligde omgeving van uw bank kunt u meteen de betaling in orde maken. De betaling is meteen bij ons binnen en uw bestelling wordt, zo mogelijk, nog dezelfde dag verzonden. U ontvangt een betalingsbevestiging via uw mail.

Betaling via Visa- of Mastercard:
Bij betaling via visa- of mastercard is de betaling ook meteen bij ons binnen. Uw bestelling wordt, zo mogelijk, nog dezelfde dag verzonden. U ontvangt een betalingsbevestiging via uw mail.

De transacties met Ideal, Visacard en Mastercard worden voor ons afgehandeld door MultiSafepay, dit is een Payment Service Provider, welke garant staat voor een veilige betaling.
Voor meer informatie over MultiSafepay: http://www.multisafepay.com.

In het geval van een terugbetaling, bijvoorbeeld na het retourzenden van een artikel, verloopt dit altijd via MultiSafepay. Hierdoor duurt het 3 tot 4 werkdagen alvorens het weer op uw rekening zichtbaar is.
Heeft u betaald met uw creditcard, dan zal de bijschrijving pas zichtbaar zijn op uw eerste creditcard overzicht.


Controleert u altijd het door u opgegeven emailadres zodat de bevestiging en betalingsgegevens ook daadwerkelijk bij u terecht komen.